Strony

Friday, June 21, 2019

Battletech: Renshield's Dragoons

Zakończyłem malowanie czterech mechów z nowego startera Battletech. Pomalowałem je w barwy regimentu Renshield's Dragoons, znanego też pod nazwą Kincade's Rangers z Wielkiego Domu Liao (Capellan Confederation). Przedstawione mechy to (od prawej): Locust, Wolverine, Thunderbolt i Awesome. W kolejnych dniach opublikuję o nich trochę więcej informacji.


Mechy malowałem pędzlem, tylko podkład położyłem z aerografu. Po nałożeniu kolorów bazowych całość pokryłem brązowym wash'em. Następnie rozjaśniłem pancerz nieco jaśniejszym zielonym za pomocą techniki suchego pędzla. Na koniec dodałem odpryski farby za pomocą gąbki i pędzelka.


Przed tzw. "brudzingiem" (z ang. Weathering), namalowałem numey oraz insygnia pułku. Nie za bardzo widać skorpiona w tej skali, ale uwierzcie mi, jest tam ;)


Zielony kolor na wzorcowym obrazku jest trochę ciemniejszy niż na moich modelach, ale akurat taki mi się bardziej podobał ;)

W kolejce czeka następna czwórka, którą maluję w barwy Wielkiego Domu Steiner (Lyran Commonwelth). Wrzucę foty jak zakończę projekt.

No comments:

Post a Comment