Strony

Tuesday, September 27, 2016

Bolt Action: Stable

Może się to niektórym wydać dziwne, ale uwielbiam kopiować... Najlepiej wychodzi mi z makietkami. Znajduję coś ciekawego w sieci, sprawdzam co to, gromadzę zdjęcia, a następnie podchodzę do projektu. Tym razem było podobnie. Na jednym z odwiedzanych przeze mnie blogów, o tematyce II Wojny Światowej, znalazłem stajnię. Autor bloga kupił gotowy model i pomalował go bardzo ładnie. Postanowiłem zrobić sobie podobną (nawet bardzo) z materiałów, które miałem pod ręką (spienione PCV, karton, trochę kleju cyjano-akrylowego). Efekty mojej pracy możecie zobaczyć poniżej. Dodałem kilku Niemiaszków, aby zaprezentować skalę.




3 comments:

  1. Super to wyszło, mogłeś jeszcze wrzucić fotkę oryginału :)

    ReplyDelete
  2. Świetny budynek, będzie trzeba zrobić rewanż Normandii i go użyć ;)

    ReplyDelete