Strony

Tuesday, September 18, 2018

Warhammer 40k: Kill Team - City of Death table #2

Kolejny krok gotowy. Pokryłem cały stół domowej roboty materiałem do modelowania. Zrobiłem go z papieru toaletowego, wody i masy szpachlowej. Jest świetny, ponieważ jest bardzo lekki.

Next step is ready. I covered whole table with homemade modeling material. I made it from the toilet paper, water and filler (spackle). It's great because it is very lightweight.


Następnie dodałem gruz. Rozsypałem większe kawałki z pokruszonego gipsu.

Then I added the rubble. I scattered larger pieces made of crushed plaster.




Na koniec dodałem drobne kamienie, pokruszony korek, drobny grys i piasek. Wszystko gotowe na dużą ilość kleju. Wkrótce pokażę więcej zdjęć.

At the end I added small stones, crushed cork, small grit and sand. Everything is ready for a large amount of glue. I will show more pictures soon.




Przy okazji, jest to setny post na blogu WrocWar. Hura!

By the way, this is the hundredth post on WrocWar blog. Hurray!

3 comments:

  1. Inspiracja stołem od Lukes APS? W każdym razie bardzo ładnie, kusi mie KT własnie po to żeby zrobić sobie taki "stały" stół ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, stół od Lukes APS był inspiracją :) Stały stół to coś pięknego, tylko jeszcze muszę przemyśleć, gdzie będę go trzymał...

      Delete
  2. Wygląda coraz bardziej obiecująco!

    ReplyDelete