Strony

Thursday, June 21, 2018

Star Wars: Legion - Desert Outpost

Ostatnio powstało wiele wspaniałych budynków do gry Star Wars Legion. Im więcej ich oglądałem, tym bardziej chciałem mieć własne :)

Dlatego też, wykorzystałem dobre pomysły innych modelarzy i stworzyłem własny budynek od zera. Jest w większości stworzony ze styroduru. Wyciąłem go moją nową wycinarką do styropianu, którą możecie obejrzeć w moim ostatnim poście.

There are many great buildings recently created for Star Wars Legion game. The more I watched them the more I wanted to have my own :) 

Therefore, I used good ideas from other modelers and created my own building from scratch. It's mostly created from XPS styrofoam. I cut it with my new hot wire cutter which you can view in my last post.






4 comments:

  1. Jest klimat! ściany czymś pokrywałeś przed malowaniem?

    ReplyDelete
  2. Całkiem ładny kawałem terenu. Podoba mi się. :)

    ReplyDelete
  3. Super wyszedł! Wygląda lepiej niż firmowy!

    ReplyDelete
  4. Dzięki! Dominig, ściany pokryłem szpachlą Dragon. Nakładałem punktowo pędzlem, a potem rozcierałem w różnych kierunkach.

    ReplyDelete