Strony

Saturday, May 12, 2018

Star Wars: Legion - Let's Start

Dwa miesiące po premierze i w końcu znalazłem czas na sklejenie figurek do Star Wars: Legion. Starter zawiera 14 żołnierzy Rebelii, figurkę Luka Skywalkera, AT-RT, 14 Stormtrooperów, figurkę Darth'a Vadera oraz dwa ścigacze 74-Z. Jeszcze nie malowani, ale dzisiaj stoczą swoją pierwszą bitwę.

Two months after the premiere and finally I found time to glue minis for Star Wars: Legion. The starter contains 14 Rebel Troopers, Luke Skywalker figure, AT-RT, 14 Stormtroopers, Darth Vader figure and two 74-Z Speeder Bikes. Not painted yet, but today they will fight their first battle.


7 comments:

  1. Super to wygląda, a jak wrażenia z grania?:D

    ReplyDelete
  2. Udało nam się rozegrać tylko 2 tury, ale grało się bardzo dobrze. Zasady szybko wchodzą do głowy, choć nie obyło się bez kilku wpadek. Niebawem druga, mam nadzieję dłuższa rozgrywka. Pora pomyśleć o terenie dla dobrego klimatu :)

    ReplyDelete
  3. Czekam na relacje i z czasem na pomalowane modele:D

    ReplyDelete
  4. Ciekawe na jakie kolory pomalujesz żołnierzy imperium i ich dowódcę?..

    ReplyDelete
  5. Mój plan to 501st Legion, czyli tzw "Vader's Fist", z niebieskimi elementami i może część jako Imperial Shock Troopers, z czerwonymi elementami.

    ReplyDelete
  6. Na fotkach jakościowo wygląda to bardzo zacnie. Było sporo obrabiania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. O Panie, lepiej nie rozpoczynać tego tematu... no ale jak już zapytałeś, to powiem, że trzeba naprawdę bardzo ostrego skalpeja i cierpliwości. Ktoś na grupie na fb napisał, że ten "gumo-plastik" to PCV. Niby miękkie, ale szarpie się i zadziera. Papierem ściernym, takim mega drobnym, lepiej nie ruszać. Pilnikami to już w ogóle. Ja dałem sobie spokój z dokładnym oczyszczaniem. Odciąłem (dosłownie) co większe nadlewki, których w sumie nie ma dużo. Jak pomaluję, to foty zrobię tak, żeby nie było widać tego co zostawiłem ;)

      Delete